Regeneracja , naprawa , testowanie i czyszczenie wtryskiwaczy diesla:
mechanicznych (czopikowych) 1 - sprężynowych,

2 - Sprężynowych , stopniowych,
2 - Sprężynowych elektronicznych.

Common Rail producentów:
BOSCH
DELPHI
DENSO
SIEMENS

Najczęściej występujące objawy uszkodzonych wtryskiwaczy:


błędy w pamięci sterownika silnika dotyczące wtryskiwaczy,
zaświecona/zapalona kontrolka świec żarowych,
niepokojące stukanie, szarpanie,
uszkodzony tłok (wypalony),
ciężki rozruch silnika lub brak rozruchu,
problem z wyłączeniem silnika lub samoczynne wyłączanie się silnika,
nierówna praca na biegu jałowym,
odczuwalny spadek mocy silnika,
widoczne zadymienie (czarne lub białe),
brak możliwości osiągnięcia maksymalnych prędkości obrotowych silnika,
nieszczelność zewnętrzna (silnik zalany olejem napędowym),
zwiększony stan oleju silnikowego,
zbyt duża ilość paliwa odprowadzana jest na przelew,
wtryskiwacza (badanie menzurkami podczas pracy silnika),
nadmierne zużycie paliwa,


Naprawa wtryskiwaczy Common Rail BOSCH, regeneracja wtryskiwacza Common Rail BOSCH:


Etap pierwszy:
Rozebranie wtryskiwacza na części pierwsze i weryfikacja wizualna uszkodzeń.


Etap drugi:
Mycie wszystkich elementów metodą ultradźwiękową,
Montaż części wtryskiwacza z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi,
Wymiana zużytych części wtryskiwacza na nowe, oryginalne marki Bosch,
Kalibracja wtryskiwacza na stanowisku III fazy Bosch-a,
Regulacja poszczególnych dawek wtryskiwacza,


Etap trzeci (po regeneracji):
wysokociśnieniowy test szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza,
pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu,
pomiar dawki wtryskowej na biegu jałowym,
pomiar dawki przy obciążeniu pośrednim,
pomiar dawki pilotażowej,
test rozpylania końcówki

POBIERAJ Z GOOGLE CHROME

DO BEZ PROBLEMOWEGO OGLĄDANIA KATALOGÓW